Duktig

Hej pluttnosar (:
Idag gick jag och la mig klockan halv sex på morronen och gick upp klockan 8 , alltså två timmars sömn .
Intag idag : Yoghurt, en halv morot , en halv kopp te och en varma koppen soppa .
Har gjort lite träningsövningar o shit hemma .
skulle egentligen träffat Anni idag men va så sjukt trött och seg så jag orkade verkligen inte . Känns som jag är jättesjuk :/  Aja mitt hår är iaf en katastrof ,..... och kan inte färga på typ två veckor för då kommere ramla av ...
BLÄÄ
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida

okej du behöver verkligen inte det men om du känner att du skulle må bättre då så är det bara att äta bra och motionera så kommer det att fixa sig =) hoppas inte att du kommer att bli sjuk =/

2008-12-11 @ 16:27:49
URL: http://gottobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0