En liten rolig lista (:

Brukar du komma i tid: haha antingen jättetidig eller jättesen
Vad hade du i din mun senast: tuggummi
När mår du bra: när jag umgås med mina underbara vänner
När blev du fotad senast: för nån timme sen av mamma haha
Hur känner du dig nu: Seg och ont i ryggen
Kan du laga mat: absolut inte (A) men baka kan jag :D
Vad pluggar du: ja ehm alla ämnen i skolan (?)
Vad tycker du om fötter: fötter e söta , iaf mina
Är du smart: det beror på vettu ;D
Är du aktiv i skolan: eeehhmm.. hehe
Vad saknar du: Gotland och London
När och varför grät du senast: jag gråter ganska ofta , får sån här flipp typ :P
Var det pinsamt att svara på det: haha nä
Hade du en bra kväll igår: Va bara hemma men det var väl okej
Din favoritfdryck på morgonen: oboy
Vad ska du göra i sommar: festa festa festa med brudsen
Är du nöjd med ditt liv: haha de duger
Vad vill du jobba som: makeupartist eller sångerska förfan !
Har du tråkigt just nu: Nae den här listan e rolig (:
Vad gör livet värt att leva: Vänner, familj, HELG!!
Vad i livet ångrar du:  Ja de finns rätt mycket saker man ångrar , men men
Är du musikalisk: hatar instrument men ÄLSKAR att sjunga
Vad lyssnar du på för musik: Haaha allt möjligt typ , utom rock . man blir fan döv
Kategoriserar du dig själv i någon stil: huh ?
Är du bortskämd: ibland
Är du trött: Lite
Vad gör du imorgon: Lunch med pappa mm , sen shopping

Din första

Operation opererade mitt öga när jag va fem typ .
Första piercingen Öronen
Första bästa vän Sandra och Linn
Första priset haha minns inte alls
Första sporten du började på ehm tror de va dans
Första husdjuret katten missan
Första semestern Mallorca
Första konserten  Haha skulle inte förvåna mig om de va markolio eller nåt
Första kärleken hahaha jens på dagis haha

Favoriter:
Filmer mean girls , skräckfilmer typ ehm aa ?
Tvprogram Hope o Faith LÄTT så jävla sköna brudar
Musik House o techno
Drink vodka o cola ? haha
Kroppsdel rooompaaaah
Sport Pilates o yoga ofc
Plagg oliiika
Skola min söta skola :)
Bok självbiografier e bra .

Just nu:
Äter du tuggummi  , räknas de som att äta ?
Dricker du Ingenting
Ska du gå ut och röka
Lyssnar du på ingenting
Väntar du på att pälskling ska ringa
Tittar du på den här onödiga skiten
Har på du på dig tighta jeans , svart röd tunika och en svart kofta

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon Ögon
Kramar eller kyssar Kyssar
Kortare eller längre Längre
Snygg mage eller snygga armar Snygg mage
Busig eller lydig Busig

Har du någonsin:
Kysst en främling Ja
Druckit bubblor hahaha de e bubblor i all läsk vafan
Brutit ett ben Nej
Rymt hemifrån ja haha med sabina
Röntgats ja
Krossat någons hjärta jo det har hänt ..
Nobbat någon (som haft känslor för dig) ja
Gråtit när någon dött mm när mina katter dog :( och mormor

Tror du på:
Gud alltså ibland . men endå så NEJ
Mirakel Ja
Aliens Ja :O dem har ju sett tefat
Magi  japp
Himlen Nja , tror mer på liv efter döden
Tomten haha fan heller
Sex på första träffen de beror på
Kyssas på första träffen yes
Änglar jag e ju en ängel så ja självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0