:)

Idag har jag bara varit hemma . Jag har blivit en hemmaperson haha ;D
Jag är så sjukt trött och sliten . Idag ahr jag kört nån jävla model workout som jag hittade på youtube , trodde sånt bara va skit men de va faktiskt riktigt jävla jobbigt hahaha xD Så de ska jag fan köra varje dag . plus ut och springa o sånt .
Nu är det 16 dagar kvar tills jag flyttar till tyresö , ska bli skönt att flytta från "landet" haha (; .
Idag , har jag ätit

Frukost: yoghurt och mandarin till frukost .

Lunch: tre knäckebrödmackor med enbart skinka

Middag: piiiinsamt ....
Känns som jag kunde skippat den där middagen ... Men aja .
Nej nu ska jag typ köra lite mer model work out .
Jag kan verkligen inte sova på nätterna , har vänt dygnet helt totalt :S NOT GOOD !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

oh gud 5 st hihi ;P jag har noll men då är det kanske på tiden att jag önskar mig en :D



okej inte för att jag ser något fett på magen men ;P hihi tyvärr så är det ju svårt att punktförbränna men magövningar och powerwalks är nog bra träning iaf =)

2008-12-11 @ 07:37:48
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fin blogg du har!



JA klänningarna är underbara!

2008-12-12 @ 12:27:05
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0