Glad och älska pilates (:

Hejhej (:
Idag har jag bara varit hemma faktiskt , somnade hlav sex på morronen igår igen och vaknade halv fem på eftermiddan . Bra där sara .... :/ Men iaf så det fanns ju inte så mcyket att göra när jag väl vaknade . Mamma kom hem vid fem typ och jag har bara suttit vid datan och sen käkat typ . Fast nyss tränade jag nån träningsdvd , och jag kan säga er e sak , jävlar vad jobbigt det är :O JAg e helt slut fan . Nu ska jag iaf köra pilatesdvd och sen gå och duscha och sen försöka gå och lägga mig i tid . Imorn kommer pappa o hämtar mig o lillesyrran , och så åker vi och träffar min farmor o farbror i stan .Ska typ äta lunch och så , de blir mysigt :) Nej nu ska jag gå och träna pilates , om jag får igång dvdn igen xD haha . ÄLSKA PILATES
Puss








Pilates bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0