Lunch med farmor mm

Godkväll biatches (:
Jo idag så gick jag och la mig vid fyra på morronen och låg och vred mig till halv sju Xd Sen gick jag upp 20 över 11 .duschade och fixade håret lite , och så upptäcker jag att min foundation e slut , PANIK PANIK PANIK  , men what to do liksom ? :D Iaf så kom pappa o hämta mig och syrran vid 12 och så åkte vi till stan och träffa farmor och min farbror . Gick runt överallt för o hitta nånstans o äta ,d e va fullsmockat överallt . Och tillslut sluta de på en pizzeria HAHAHA , jag som skulle äta nyttigt vafan , men men iallafall så vare trevligt o träffa farmor för de va ju verkligen jättelänge sen . Och det är sjukt att hon bara ser yngre och yngre ut för varje gång man träffar henne , vad e hemligheten ? botox?  Aja iallafall när vi ätit klart så åkte farmor och farbror hem så jag och pappa och syrran gick runt och kolla lite . Köpte lite smink från makeupstore och en foundation från maybelline . Plus lite julklappar till mamma . Sen sjutsa pappa hem oss och ja nu sitter jag här , har iofs varit hemma i typ två timmar nu men endå (:
Nu ska jag fan träna lite pilates tror jag :)
Puss <3



dagens klädsel , enkel och bekväm
ser ut som jag inte har några bröst alls ju :O



   
läppstift,foundation och puder köptes idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0