Mys

Hejsan , tänkte skriva om vad jag gjort idag och igår :)

Igår: Stack hemifrån vid nio på morgonen och mötte Anni . Därefter begav vi oss mot stan , först gick vi runt lite eftersom allt inte hade öppnat än . Sen gick vi till donken och åt , vi valde bort stripsen och tog små söta äpplepåsar istället haha :D Sen så gick vi runt lite och jag handlade lite julklappar och sen så köpte jag ett par söta skor :) Sen skulle Anni stanna kvar i stan så jag åkte hem , va hemma vid halv tre ungefär och gick då och la mig på en gång . Sen vid sex ringde Sandra och ville sova hos mig , så jag gick och mötte henne vid bussen , så blev de ba en data /tv kväll :)

Idag : Har bara varit hemma med Sandra . Inget mer o säga haha .

Juste imorn ska jag färga håret brunt igen , för de blev lite missfärgat om man säger så haha ! Trist men men .

Nej nu orkar jag inte skriva mera , men ha de superbra (: Puss




Haha anni och jag , gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0