Förlåt

Hej sötnusar (;
förlåt att jag inte skrivit på typ grymt länge , men glömde bort att jag hade en blogg :/ Förlåt mig så jätte,jätte mycket . Haha de roliga e att de e typ två s tycken som läser/läste min blogg , och jag hade typ skrivit två inlägg eller nåt . Men so ?


Aja , idag vaknade jag upp hos en kompis och hade verkligen tänkt att gå till skolan men orkade verkligen inte , men min polare skulle till skolan så jag va självklart tvungen att åka hem . Så håret står åt alla håll och typ inget smink åker jag helt förjävlig genom hela jävla stan , nej men gud nu låter jag som aaa jag vet inte vad . Men iaf kom hem vid ungfär halv tiotiden imorse , har bara suttit och kollat på tv hela dagen och ätit ostmackor och druckit oboy haha som vanligt . Alltså e det nån som ha nå tips på vad fan man kan göra när man e hemma , de finns verkligen ingenting att göra . Dör typ av tråkhet :S . Aja är grymt varm har suttit med en jävla stor köttbulls fjällräven hela dagen , så ni kan ju nog fatta hur jävla varm jag e . Kyl av mig snälla , eller så går jag ut o springer i bara udnerkläder ,. Nae låter lite cp va . Jag hade tänkt o skriva ett litet inlägg men det blev ju ganska långt . Förresten har fått nya kattungar , min katt går ju och pippar hela tiden . Äckelkatt , juste den spydde ner min säng idag också . Mysigt mysigt och jag som e grymt rädd för spya . Vad fan nu ska jag ut o springa eller typ sätta mig och äta hahahha , rena motsatserna . Aja jag återkommer lite senare sötpluttar .)


Kommentarer
Postat av: Miick3

niice :D

2008-11-12 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0