Hmm

Ja vad ska jag skriva ...
Min syrra och hennes kille e här på besök från London . Och de e jättemysigt när dem e här men de blir så mycke folk då :O Aja ska berätta om mina senaste dagar .
Torsdag: Va i skolan till 20 över 11 och sen åkte jag till nacka forum och mötte Anni , vi gick runt i forum lite och kollade och sen åkte vi in till gamla stan för hon skulle köpa en ettårspresent till sin pojkvän :) Sen drog vi till donken och käka . Sen åkte jag till Tyresö , hem till Sabina . Så chillade vi lite och åt glass o kolla på tv o sen börja vi fixa oss och sen drog vi till crazy night . vi va där typ hela kvällen med  Lollo , så träffa man på lite folk också . Sen drog vi till Sabina och sov .

Fredag : Va i skolan , slutade 20 över 11 . sen drog jag till pappa i vårberg och va där ett tag . käkade och sen badade . Sen drog jag därifrån vid halv fyra och åkte in till stan och träffa en kompis . Vi gick runt lite överallt , och snacka och så . åkte hem vid sju . Satt o svulla framför tvn med mamma , syrrorna o min syrras kille . Gick och la mig vid ett .


Så nu idag ska jag bara ta det lugnt , Mår lite dåligt faktiskt .. Kanske ska dra in till stan sen och träffa en kompis , men det beror på om jag mår bättre . Ah juste förresten så får ni nöja er mer typ gamla bilder och sånt ett tag för min mobilsladd e helt knasig , den glappar så jag kan inte lägga ut bilder :S . Sorry sötnosar.

Ciao !



 P.s den här ska jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: mickaela

sv; ja, ganska :)

Ja, det skulle jag väl kunna göra =)

2008-11-29 @ 14:18:05
URL: http://mickaelan.blogg.se/
Postat av: marre

hehe, då är vi två :)

tyvär är de inte jag som har gjort min design. Annars hade jag hjälpt dig.

2008-11-29 @ 17:58:59
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0