Utkast: hej mina ...

hej mina pluttkorvar :)
jag vaknade typ nyss , eller aa för en timme sen ungefär . jag har suttit och kollat på dora , de e något jävla barnprogram som typ lär småbarn engelska o shit HAHAHA de passar ju in på mig ;)
och nu sitter jag och äter chokladsås HAHAHAAHA , typisk frukost för mig ju (A) Men seriöst de e grymt gott man tar bara jättemycket oboy i ett glas och sen så tar man typ två /tre teskedar vatten hahaha :D asgott (A)

Okej apropå en annan sak , så har jag ingen hårfön , för den började spruta eld för några dagar sen hahaha , va lite läskigt . Så nu måste jag gå och duscha typ nu om jag vill att mitt hår ska torka innan klockan två .
ska in till stan och träffa Adam , min plutt idag :) Blir typ kolla på film o typ svulla HAHA .
Ska duscha nu pusspuss <3



 haha min goda chokladsås (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0