Blond baby

Hej sötnosar . Igår va jag först med milly och käka o så i centrum sen kom Felicia och mötte oss och efter ett tag så drog milly , så jag och fells gick hem till mig och blekte mitt hår , det blev väldigt väldigt blont men de e endå lite gult . Så jag ska köpa silverschampoo och om en vecka igen ska jag bleka det mer , det kommer bli superfint :) Iallafall efter att felicia gått hem så mötte jag älsklingen utanför huset och så gick vi ner och handlade chips+lämnade tillbaks en film som va typ tre dagar sen haha ! Jaja idag har jag iallafall varit och solat , sen inte gjort så mycket mer . Ska dra in till stan och träffa en kompis snart :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0