Håret e skitbra !

Hej på er . Förlåt att jag inte skrev på kvällen igår men va inte hemma . Färgade ju som sagt håret igår , och det blev skitbra :) Det är verkligen jätteljust nu , så jag e så glad :) tyvärr har jag inga batterier i min kamera så de blir inga bilder , men ska fixa det idag . Juste tänkte berätta om gårkvällen . Mötte Sabbi ocj Lollo i centrum vid 8 och så stack vi till strandallen(tyresö strand ) och åt . Sen drog vi till sabbis pappas tjej eftersom sabbi hade fått nyckeln dit , så var vi där och chillade :) De va mysigt . Men en mycket vinglig väg hem haha . Jag skulle egentligen dragit o gymmat idag men dem stänger ju 4 så de va ingen ide .. Nej nu ska jag ner och köpa sallad och kycklingfile tror jag :) Men ni får ha det så bra ! Puss


Kommentarer
Postat av: stefanie

Åhh tack så mkt för mailet! :) Nej jag bor i eskilstuna typ 1 timme från sthlm :)

2009-04-18 @ 15:36:12
URL: http://stefanieloves.blogg.se/
Postat av: stefanie

Nej va ballt. Jag kommer egentligen ifrån Botkyrka bodde där från 0 år tills jag var 13. Jag bor vid rinmansparken :) var bodde du?

2009-04-18 @ 20:16:44
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0