HEEEEEEJ JAG LEVER

Hej korvusar , vet att jag inte skrivit  i bloggen på länge men jag känner mig mobbad , buuuuhu . Nej skoja men ingen läser ju den här skitbloggen endå haha  , får inga kommentarer eller nåt skit alls , det är diskriminering tycker jag faktiskt .. ;D Nej men det var nån som kommenterade att jag skulle uppdatera , så jag får väl göra det nu då ! Ska jag berätta vad jag gjort idag ? Ni vill inte ens veta .. va med Felicia i stan och väntade på en snubbe i typ tre timmar , ja vi skulle fixa sprit till valborg , och fick vänta tre timmar , om inte mer . Shit jag låter som värsta fjortisen , nu har jag fixat sprit till valborg lalalalala hahahah . Fyfan fjortisvarning . Aja men men a girl got to do what a girl got to do , ja såhär är det kära läsare , jag har ingen aning om vad jag skriver för jag e sååå sjukt övertrött . Ah juste förresten , valborg imorn ju , vad ska ni göra ? Själv ska man vara med Niklas och Felicia , bästa kompisen och pojkvännen . Kan det bli bättre ? Nej tror inte det :) vi tänkte åka till alby (tyresö) och chilla lite med folk , man hittar alltid massa man träffar :) Är det nån som ska vara där så kan ni ju komma fram och hälsa , och nej jag tror inte att jag e nån jävla känd bloggare för det kommer jag heller aldrig bli för mina inlägg e så jävla tråkiga , men jag menar bara de att jag tycker de e kul när folk kommer fram och pratar , syftar på tjejer nu :) Va ju iallafall som sagt inne i stan med felicia idag och väntade haha , men vi hann också med att äta på burger king och sen köpte jag ett superfint läppglans som var riktigt rosa och pärlemorskimrande , köpte en foundation också i en nyans ljusare en vad jag brukar ha , tycker de e så fult när man har blont hår och så har man mörk foundation för då blir det ju skimörkt precis i hårfästet och håret som sitter där , nej fult ! Aja nu har jag iallafall proppat i mig två STORA skumbananer , såna här med chokladöverdrag . Oj har lite mer att berätta , vid tio idag på förmiddagen så åkte jag till siggesta gård (värmdö ) och träffade pappa som jobbar där , de va mysigt , vi åt lunch och så , en bananpizza blev det :) Åh vad jag älskar att träffa pappa , jag vet inte varför men alltså han kan jag verkligen prata om allt med . Nu börjar det bli ett väldigt långt inlägg , ska nog göra en macka och sen ut och röka och sen försöka sova . Men slänger in lite egobilder på mig haha , i brist på annat . Puss på er sötnosar , och glöm inte att inte dricka för mycket imorn , ha med er vatten , en papperspåse(ifall nån e jättefull och behöver spy på bussen tex) , en extra tröja , en filt och ett glatt humör så kommer kvällen bli skitbra :) Plåster kan va bra också haha , ifall man går i högklackat som jag kommer göra imorn (A) Nej fyfan vad jag babblar , eller skriver rättare sagt haha . Godnatt på riktigt nu , puss på er korvar !






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fettsynd att ingen kommenterar ;D..

Jag är nog den ena stammisen här :$ .. jävla kul att läsa dina sjukt knasiga inlägg. LOVE IT!



Haha såg att du skrev för att jag bad dig att uppdatera ;)

2009-04-30 @ 19:53:33
Postat av: Sara

haha vem e du :) ? vill veta hihi :D <33

2009-05-01 @ 13:04:09
URL: http://sesssssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Malin, ja du hade rätt.. ;$ <33

2009-05-02 @ 12:31:34
URL: http://malinochanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0