Hektisk men härlig dag

Hej ! Som jag skrev i senaste inlägget så var jag ju ute och gick väldigt tidigt . Efter det så fixade jag mig och åkte till värmdö där jag mötte upp pappa , vi åt thaibuffe på en restaurang i Hemmesta centrum , riktigt gott var det . Fick pengar och cigg av pappa också . Sen åkte jag till mölnvik (värmdö) och köpte B.U.S , hårfärg och solglasögon . Därefter åkte jag till Tyresö igen , stötte på Milly i centrum så vi gick och köpte glass och satt oss i solen och njöt :) Sen gick vi hem till mig , men hann bara va där en halvtimme typ eftersom jag skulle åka in till stan och möta Martin . Så jag gjorde det , mötte han i gullmars och sen gick vi runt verkligen ÖVERALLT och han köpte lite kläder . Båda va sjukt trötta och hungriga efter allt springande i stan så vi gick och åt , hamburgertallrik :) Nu sitter jag hemma igen och ska strax möta upp Felicia . Vad har ni gjort idag ? :) Puss på er ! 

Haha Martin hade tråkigt när vi satt och åt :P




inköp idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0