I'm back bitches !

Tillbaka efter en lång bloggpaus , har verkligen inte orkat skriva pågrund av vissa saker . Men nu kör jag igång igen med mer uppdatering , fler bilder och längre inlägg :) Igår var det ju som säkert alla vet , 1 april . Blev ni lurade ? Det blev jag iallfall , Felicia lurade mig i typ två sekunder att hon hade lungcancer , det gick jag faktiskt inte på haha ! Men iallafall , det var en lugn och mysig dag igår , gick upp vid halv nio för Felicia sov hos mig och hon skulle till skolan . Så när hon gick så tränade jag en träningsdvd och sen fixade jag mig och vid lunch så gick jag ner till centrum och mötte upp Felicia . Vi  köpte årets första jordgubbar och cola light och satte oss och kedjerökte utanför centrum , det var väldigt mysigt men jordgubbarna var sjukt sura haha . Sen skulle Felicia till astmaläkaren så jag åkte in till stan för att leta efter nån fin klänning/ttröja . Hittade då en kjol/tubtopp och ett långt linne . Väl hemma så träffade jag Felicia och sen däckade jag i sängen vid 20.00 och vaknade 2.00 så nu har jag varit vaken sen dess och är sjukt pigg , tänkte göra iordning frukost nu , havregrynsgröt , ägg och kiwi :) Sara är nyttig idag ! ;) Hoppas ni får en jättehärlig dag och jag hoppas iallafall på att det blir jättesoligt för jag vill gå ut på en promenad och sen sätta mig i solen och läsa . Puss på er .

Bilder på det jag köpte igår , kjolen är redan nu full med katthår efter att jag slängt den på golvet direkt när jag kom hem , inte så fräscht haha men men .





Kommentarer
Postat av: Jenilita in vegas

Hej gumman! vilket fint linne! härligt me färgklickar till våren, Den där kjolen har jag sett i ett par bloggar nu tycker den e jätte snygg!! Livet är upp o ner, man måste vara nere ibland för att kunna må bättre hur sjuukt det än låter så behöver man nergångar för att bli stark. Kul att du är tillbaka! Ha en härlig dag o gud va ja blev sugen på kiwi nu hehe KRAMIS

2009-04-02 @ 06:43:23
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0