Imorn blir en bra bloggdag

Hejsan sötkorvar ! förlåt att jag inte skrivit nåt idag , men har verkligen inte gjort nånting . De enda jag gjort idag är gå ner till centrum och köpa glass haha . Fixade nyss med mina lösnaglar , det blev jättefint men mina nagelband ömmar som satan . Imorn ska jag upp klockan 6 för jag måste gå med mamma till centrum när hon drar till jobbet för jag har inte eget konto så barnbidraget kommer in på hennes , så måste upp skittidigt för att få pengar haha ! Sen blir det dra till gymmet en snabbis om jag orkar , annars gå en promenad , efter det stan och köpa löshår o parfym . Vid halv tre ska jag träffa älsklingen , inte så länge eftersom han ska på bajenmatch (som vanligt) .Så jag vet inte vad jag ska göra sen . Men jag kan LOVA er att det blir massa massa bilder , ni har ju inte sett mitt blonda fina hår än ! Nej nu ska jag .... ut på balkongen och ta lite"frisk" luft . Är det nån som vill leka med mig imorn så säg till :) Puss på er !


Älskar dig bebis ! Du och jag föralltid . Förlåt att jag inte tog en nyare , på den här är du ju fjortis , fast de e du fortfarande ;)Gosh jag e så jävla kär , pirrar i kroppen hela tiden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0