Jag e så dålig på att blogga ..

Hej ... Förlåt för att jag inte har skrivit på flera dagar men de har varit sjukt stressigt . Men nu lovar jag att uppdatera oftare , shit vad jag lovar mycket .. så jag ska nog inte lova . Utan jag ska försöka iaf ! Alltså jag e så dum som inte har bloggat egentligen , och speciellt att jag inte tagit några bilder pga att jag inte haft nå batterier på kameran . Det skulle blivit en jävla massa bilder ju :( Aja Niklas sov här inatt iaf , vi va på fest hos hans polare Adam igår , och jag som alltid gör bort mig när jag dricker , började gråta o hela skiten .. Förlåt Adam xD Aja men vid nio imorse så kom min morsa hem och sa att hon va magsjuk , alltså hon och min lillesyrra sov hos mina kusiner igår . Alltså jag som inte klarar av när nån spyr och så ska jag stå ut med henne ?Buhu . Har ni haft en bra helg förresten ? Det har jag verkligen haft , har varit med älsklingen hela tiden och de e då jag mår som bäst , men nu drog han iaf för två timmar sen ungefär , han ska dra på bajenmatch med sina polare idag ... han gillar att lämna mig :( haha nej jag skoja bara . Nu ska jag försöka få tag på nån som vill träffa mig . Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

hahaha vadå gillar att lämna dig :P e du dum eller grät ju blod va fan :O Speciellt då bajen fick smisk,



Älskar dig ses om 20 min ;)

2009-04-12 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0