Tråkigt på nätterna-kvällsuppdatering

Heeeej mina små korvar ! Kom hem för en timme sen ungefär . Tänkte skriva vad jag gjort ikväll . Va ju med Felicia och så åkte vi in till stan pga av brist på saker att göra . Så vi satte oss o åt kebab i gullmars , och jag som skulle var nyttig ju ... Men vadfan jag har ju iallafall gymmat idag och ätit nyttigt resten av dagen haha . Sen så gick vi och köpte godis och cola på 7 eleven , köpte med mig veckorevyn och glamour också , måste ju ha nåt att läsa på natten (; Sen ville Felicia lämna mig och åka till sin "kille" så hon följe mig till bussen i gull . Det var två sjukt fulla fjortiskillar i gullmars som va högst tretton bast och börja snacka om att dem hade knullat massa brudar och att dem kunde ta halsbbloss , alltså jag säger en sak bara , det där är sjukt sorgligt . Att dem börjar sådär redan nu ... Aja jag ska inte döma andra ! Iallafall så åkte jag hem sen och nu sitter jag hemma och läser mina tidningar samt kollar runt på lite olika bloggar , självklart äter jag godiset också haha ! Funtar på o dra ut och ta en cigg nu också , men ni får ha det så jättebra :) Så hörs vi . Ciao .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0