25/8

Hejsan . Kan berätta lite om min dag som inte vart så speciellt intressant , hade ju läkartid klockan 8 på södersjukhuset så jag och mamma åkte hemifrån runt sju nånting . Sen när vi kom dit så tog jag massa prover och gjorde undersökning och fick några tabletter . Sen åkte jag och mamma och åt frukost på donken men tyvärr kunde jag inte äta så jävla mycket eftersom man mår sjukt illa av tabletterna . Sen åkte mamma till jobbet och jag åkte hem ! När jag kom hem så slocknade jag direkt i min lillesyrras säng och sov till klockan fyra på eftermiddagen ... illa ! Aja sen har jag bara varit hemma , ätit middag och legat och slappat . Jag och mamma va nere på time för nån timme sen och köpte lite godis ,haha jag älskar godis ! Funderar på att ta nåt o äta och sen gå och lägga mig . Imorn e ju fjärde dagen i skolan , älskar redan skolan så de känns sjukt bra , börjar tolv imorn också . Planer för imorn e iaf att träffa katja , saknat henne ! Sen på kvällen vet jag inte. Juste har glömt berätta att jag slutat röka också , gjorde det för ungefär två veckor sen , mår så mycket bättre utan cigg ! Nej nu e jag hungrig , godnatt på er ! Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

Det är okej, om jag tar ditt ex va? för nu är han min! kisses

2009-08-27 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0