Ensam hemma

Hej! Cajsa åkte ju hem igår .. sjukt tråkigt och jag saknar henne redan , min älskling ! Men hon kommer faktiskt idag igen , klockan 9 ikväll ska jag möta henne på stationen . Jag älskar den flickan . Jag e iallafall ensam hemma idag hela natten och sen imorn fram till typ fem på eftermiddagen , mamma drog pecis på ålandskryssning och syrran sover hos en kompis . Jag och cajsa ska ha filmkväll , kolla på nån bra film och köpe chips ,dipp,cola och godis haha , det blir svulla som fan ikväll ! Åt precis grekiska biffar med potatisklyftor och tsatziki så e ganska mätt , får se om jag orkar så mycket men det brukar inte vara nåt problem haha . Målade precis naglarna med mitt rosa chanel nagellack och tog en bild , . Juste jag e skitsjuk också , lunginflammation typ .. Aja puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0