Sweet dreams

Sweet dreams are made of these , who am i to disagre ... dumdumdumdum lalala . Den låten började jag tänka på när jag skrev rubriken . Aja whatever. Tänkte bara säga godnatt . Nu ska jag gå och min fina bollfrisyr gå och lägga oss bredvid min bebis som ligger i sängen . Katten alltså , ingen annan ! Dröm sött , själv ska jag drömma om godis . Åt nyss soppa och macka förresten , de va yummie men vill fortfarande ha godis hehe . Blir nog inte skola imorn eftersom jag va på sjukhuset ida och har gått och förblödit hela dagen , allvarligt sjunde paret trosor e jag inne på nu haha , bara för idag . Herreminjösses skulle kunna berätta massa detaljer om mitt blodbad men det vill ni inte veta så det lämnar vi haha ! Oj vad knäpp jag är , jag e väl för trött eller så e det abstinensen efter cigaretterna som spökar lite hokuspokus . Mm godis ... jag e besatt alltså ,rena mig . Vad fan skriver jag , nej för tusan godnatt . Fan måste byta lakan först , ni vet blodbadet hamnade där också , usch vad jag är äcklig . Puss kram godnatt nuttekorvar . p.s mina bilder suger nu eftersom min kamera e sönder och jag e tvungen o använda min mobil . ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0