feber godisbegär myskläder och sakna pojkvännen

Ja ni ser rubriken ... Jag e tröttt som satan . Älsklingen sov här inatt och gick vid typ halv elvfa pågrund av att pappa och min morbror skulle komma och fixa dörrarna och golven här . Så ja har suttit ensam utan han i typ fyra timmar , de e inte kul ! Iallafall så somnade jag om vid typ ett , mår så fruktansvärt dåligt . Vaknade för en o en halv timme sen . Nu ska jag iallafall äta lasagne och sen gå ner och köpa godis . För vet ni , det är faktiskt tillåtet att äta godis och fet mat när man e sjuk , okej för mig e det ju tillåtet alla dagar (A) Längtar tills älsklingen kommer hit:) aja . pusspuss , ha en trevlig , godisätande , fetmatsätande dag allihopa :D Matvrak e vi allihopa , allihopa allihopa . ciao


min extremt söta outfit  , oh ja det är fett ni ser på höften , lovehandles made by candy honey :D


lasagnen som jag ska äta nu , det ser ut som spya på bilden . meh gott äre


And this picture because i love you sister . Och nej kom inte med nån dum fråga om vi har samma pappa , det har vi inte . Älskar dig Amanda .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0