Godmorgon sötnosar

Heeej :) sovit gott ? Det har iallafall jag gjort . De e 1 februari idag , ny månad , vet inte varför jag skrev det men men , de jag försöker komma fram till är att när de e ny månad så kan man ju ta nya tag. Tex om man bestämt sig för att börja träna , äta nyttigt , sluta röka , va en bättre människa eller vad som helst :) Jag ska iallafall försöka sluta röka nu , måste sluta med den här skiten . Aja älsklingen har iaf gått hem nu , och jag sitter här med en katt i knät haha , på kvällarna och morgnarna är ena katten som mest gosig , så jävla söt . Nu sitter hon i mitt knä och gosar med databordet haha! :)
Nu ska jag gå och göra en stor frukost och sen ta ett långt bad . Hoppas ni får en helt underbar söndag , ta hand om er ! :) Puss puss

Katten som gosar med databordet (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0