Gymmat

Hej sötnosar . Som ni kanske märkt så är min bloggpaus avslutad :P
Aja idag har jag iaf varit på vårdcentralen , pågrund av att jag haft migrän i fyra dagar i rad och ite kunnat sova . Men mitt blodtryck va bra o så så jag vet inte vad det va . Eller jo juste jag måste typ gå o kolla om de kan va så att jag har synfel HAHA :/
Sen stack jag hem , och så kom Natta hit och vi gjorde smoothie och åt mackor . Sen kom Felicia och så drog vi till gymmet , körde hårt idag , shit vilken träningsvärk man kmr ha imorn ! Aja iaf så träffade jag älsklingen efter gymmet och vi följde Felicia hem . Men nu har jag iaf nyss tagit ett bad :) Laddar upp en videoblogg jag gjorde tidigare idag men youtube e så seg på o ladda upp de så ... aa ni får de nu ist ! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHA EPIC FAIL!

"aa, men.. a" (stängde av dirr)

2009-02-14 @ 21:06:04
Postat av: Sara

Jaha , du hade inte ens behvt kommentera idiot .

2009-02-18 @ 02:04:24
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0