Kebab , stan och fik haha

Hejsan . Vaknade vid halv fyra på eftermiddagen av att en byggarbetare va här och tapetsera . Men kanske bra att jag vakna då för inte vill man sova bort hela dagen . Iaf så ringde Felicia mig då och drog ner mig till centrum där vi köpte kebab haha , eller aa felicia gjorde inte de , eftersom hon ska vara så jävla nyttig och äta kebabkyckling med ris . Jag kör på min vanliga jävla kebab med pommes och massa sås :D haha ! Men iaf så tog vi med det hem och åt . Sen fixa vi oss och drog in till stan vid sex och ¨så gick vi runt lite och sen satte oss på waynes coffee och fika , chailatte, kärleksmums och cola blev det ;D Nyttig dag idag right ?  Men iaf så nu e jag hemma och e lite sur på Niklas för han skulle sova här men ändrade sig i sista sekund . Idiot . Nej förlåt , jag e på dåligt humör som satan idag :S Ah juste nu e hallen ommålad och tapetserad , mörkgrå färg blev det :) Det ser jättefint och modernt ut :) Lägger in några flummbilder på mig och felicia haha . Skter i vad ni tycker om dem:)





  
Älskar min felicia :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha gumman jag ser ut som en fet kossa på ena bilden ångest ;o

Älskar dig gumman :D

2009-02-18 @ 13:58:42
URL: http://enchriannevik.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan va fuuula

2009-02-26 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0