Natonella prov mm

Hej älsklingar ! :) Kunde knappt sova på hela natten igår , gick och la mig elva , vaknade vid två och låg vaken till halv fem och så somnade jag om och gick upp en timme senare . Va tvungen att gå till skolan idag eftersom de va nationella prov . Men iallafall så sov ju sabbi här somsagt och så gjorde vi en jättestor frukost bestående av fullkornsmackor, kellogs specialk flingor , ägg , te och apelsin, grymt gott . Brukar inte äta mycket frukost men ska börja med de , får mer energi under dagen då ! Iallafall åkte till skolan sen och kom dit vid typ halv tio och satte igång med nationella prov , läsförståelse . Det gick bra tycker jag :) Sen åkte jag till Nacka forum och träffade pappa . Vi gick runt lite och sen satte vi oss och åt lunch , jag åt lax med dillstuvad potatis . Köpte även en väska och ett par spetstrosor där . Sen blev jag för trött i benen så jag åkte hem , eller aa rättare sagt till centrum och träffade Felicia och rökte och snacka lite . Nu e jag iallafall hemma , Felicia kommer hit snart igen :) Nu ska jag göra två mackor och sen sätta mig och kolla på tv. Hoppas ni får en underbar dag . Jag skriver mer lite senare ! Puss på er .

Lägger upp några flummbilder jag tog nyss haha + bild på sakerna jag köpte .






Kommentarer
Postat av: julia

tack så mkt :) & detsamma :)

2009-02-03 @ 16:39:26
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad snygg väskan var! :)

2009-02-08 @ 21:22:27
URL: http://Tholinl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0