SandraoSara dagar ärlikamed dålig uppdatering

Oops i did it again . Glömt att skriva ... /; men saken e den att i tre dagar så har jag bara umgåtts med den här filuren


Och vi har väl inte gjort så jävla mycket ;D typ sovit mesta delen av dagarna .
Men iallafall så kommer felicia hit snart , i think ! Annars går jag ner och köper godis eller nåt och bara har en myskväll själv. Saknar min pojkvän så jävla mycket , kan du inte bara komma hem nu älskling :(? Aja men ni får ha en trevlig kväll , och så hörs vi lite senare . nu ska jag äta köttbullar och stuvade makaroner haha , typisk svennemat , men men de blev pizza igår så lite nyttig måste man väl va . Bröllop om en vecka , kan ju inte gå o se ut som en köttbulle då alltså . Nej fyfan nu ska jag sluta mumla , ha det bra :) Puss !

  yummie (;
Bild lånad från google .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0