Update alla hjärtans dag

Heeej ! Jag är trött m sugen på godis och behöver en cigg ...
Aja men iaf . Igårså va jag med älsklingen och vi gick på bio , kollade på fredagen den 13e och sen stack vi hem till mig oc bara mös och sov :P Jag fick ett jättefint guldhjärthalsband av honom , och haha han fick wax av mig . Men vafan de va de han ville ha :O Aja nu sitter jag iallafall ensam hemma o har sjukt tråkigt . E shopping sugen men jag orkar verkligen inte åka nånstans ! juste de kommer inte bli bilder på några dagar nu , för  min vanliga data funkar inte . Men hoppas ni hade en trevlig alla hjärtans dag igår . Ha det bra :) Puss


Kommentarer
Postat av: felicia

GUMMAN!! :O

mitt utegångsförbud är slut imorn, vi MÅSTE(!) göra ngt då, saknar dig fan :O

2009-02-15 @ 19:06:09
URL: http://enchriannevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0