Mysdag

Hellu . Idag va jag hemma från skolan , jag va sjuk "host host" . Va helt död på morronen så orkade inte , aja men iaf så vaknade jag vid ett av att felicia kom hit . Så satt vi och kolla på tv och rökte och jag fixade mig och så . Sen bar det av mot stan , hon träffade sin kusin först och jag träffade robin . Va med han i typ 40 min och sen träffa jag felicia igen , så stack vi till kungshallarna och jag åt vegorolls som va typ fyra vegetariska minivårrullar med ett stort jävla berg vanlig grön sallad , och felicia åt nudlar med grönsaker och kyckling . Sen drog vi och fikade , felicia tog en fruksmoothie och jag det vanliga , en stor jävla chailatte på waynes coffee :) Sen drog vi hem och nu sitter jag här och har det allmänt tråkigt , underhåll mig någon ?  Lägger upp dagens klädsel .



Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0