Stan

Hej bebisar ! Blev ingen skola idag .. jag fixade mig och allt imorse , men sen däckade jag i sängen med kläder på , nysminkad och plattat hår , HAHAH bra jobbat sara ! Iaf så drog jag in till stan vid halv sex med Natalie . Köpte ett par skor och strumpbyxor haha , jag har en tendens att ta sönder alla mina skor och tappa bort alla strumpbyxor . Men iallafal sen gick vi och åt på kungshallarna . Sen smsade Nystrand mig och fråga om vi ville dra dit och kolla på tv haha . Eftersom vi inte hade nåt att göra så drog vi till östermalmstorg o mötte han . Va där ett tag , sen drog vi hem . Nu har jag suttit vid datan i typ två timmar och funderar på att gå och lägga mig snart , eller vara uppe hela natten . Ska upp klockan fem och jag tror inte jag kommer komma upp imorn om jag går och lägger mig nu , knaskalas ! Nej nu ska jag nog ta och sova .. Godnatt ! puss



HÄRLIG LÅT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0