Igång igen

Hej ! Tänkte börja blogga igen efter en lång bloggpaus hehe . Men jag har inte haft nåt intressant att skriva om och så är det faktiskt inte så kul att skriva när man får elaka kommentarer och så , vissa e ju störda i huvet . Men nu har jag iallafall bestämt mig för att börja blogga igen , jag kommer kanske bara skriva en gång om dagen eller nåt , jag vet inte . Har nog inte kvar några läsare längre haha men jag skriver faktiskt för min egen skull så det spelar ingen roll hur många som läser . Nej nu ska jag börja fixa mig hehe , sitter i morgonrock och handduk på huvet , ska ut och ta mig en cigg nu ! Hoppas ni alla har en underbar sommar :) Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0