Tankar

Jag har tänkt hela dagen , legat och gråtit och mått allmänt dåligt . Det finns så många fel man gjort i livet , saker man kunde gjort annorlunda , saker man inte hade behövt göra alls. Varför gör man egentligen saker som man ångrar efteråt ? Jag får panikattacker hela tiden för jag tänker på mitt "gamla liv" . Jag har betett mig så dåligt i mitt liv . Sen en sak som jag tänker på hela tiden är att om en människa dör så bryr sig alla helt plötsligt så jävla mycket om den personen , men när han/hon levde så sket dem totalt i den .. varför är det så egentligen ? Vart jag vill komma med det här inlägget är att jag ska bli en bättre person , börja höra av mig till gamla vänner och alltid försöka vara glad och trevlig mot folk ! Sen ska jag alltid tänka till innan jag gör något dumt , är det verkligen värt det ? Vad får det för konsekvenser? Nej nu ska jag gå och tänka lite till , på hur jag kan bli en bättre människa , Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0