TRÖTT OCH SLITEN

Kom precis upp ur badet . Jag e sjukt trött , gick och la mig vid 9 på morgonen och gick upp typ halv tre nu på eftermiddagen. Felicia gick hem till sig vid fyra typ men hon kommer hit om typ nån timme igen , imorn blire äventyr , hehe . Förresten jag har märkt att mitt vanliga hår har börjat växa skitmycket , vad fan beror de på ? Jag varken äter vitaminer eller äter nyttigt haha ! Nej fan nu e jag trött och jävligt sliten så orkar inte sitta här och babbla eller skriva eller vad man säger . Ska se om jag orkar gå och handla batterier till kameran idag , isf blir det kanske lite egobilder ikv ! P.s knaskväll igår , Jag tappar greppet! Vad vill jag, vad gör jag? Hur vill jag fortsätta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0