Bloggtorka typ

Hej . Har inte orkat skriva verkligen .... förlåt . Iallafall så igår så va jag och natta på värmdö och träffade massa polare vid en badklippa typ . Det var trevligt men sen missa vi sista bussen hem och fick gå på motorvägen och lifta ahaha , vi hade inget nummer till en taxi heller . Men till slut så stanna en taxi och körde oss till slussen för 100 spänn , sen käka vi på donken och där vare en snubbe som trodde jag va kissie , haha ? Aja sen fick vi vänta i slussen i 40 min på att bussen skulle komma , när vi gick av så spöregna de . Haha lyckat va ? Men det var trevligt på värmdö men hemresan var hemsk ... Nu har jag iaf tråkigt . Ska ut o röka . ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0