Gårdagen i fruängen och hemvägen , inte så lyckat

Hej jag vaknade fan precis typ . Kom hem vid fyra igår . Va hos några i fruängen med Felicia och chillkrökade lite där, det va faktiskt grymt segt . Men vi hade ju våran melon drink mix så de gjorde iaf drinkarna godare hahahah ! Aja tiden spenderades mest ute på balkongen faktiskt , illa illa . Åkte därifrån vid halv två och så åkte vi tunnelbanan till gullmars . När vi är i telefonplan så ser jag att min busskort e borta men jag tyckte de va konstigt eftersom att jag hade dragit det när vi skulle på tunnelbanan liksom . Jag va verkligen tvungen att ha det så vi hoppa av i telefonplan och väntade i 20 min på det andra jävla tåget tillbaks till fruängen och när vi kommer tillbaka dit så ligger mitt busskort där helt ensamt på bänken , det va fan tur ! Sen skulle vi ju tillbaka igen haha och då stötte vi på en kille och tjej från lugna gatan som va grymt schyssta och stod o snacka med oss vid stationen och på tunnlebanan . Det va en grymt äcklig snubbe som satt och kolla på mig och felicia hela tiden så då bad lugna gatan folket oss att sätta oss på en annan plats när dem skulle av för att vi skulle sitta bland folk och inte ensam vid den där killen . Sen när dem gick av så gick den där killen förbi oss och va skitsur och sa såhär " vafan kollar du på mig för , du kollar på mig som jag vore nåt " alltså han va helt galen förfan . Sen när vi gick av i slussen för att byta tunnebana så kommer äcklet igen , för han hoppa av vid samma station , så kommer han fram och frågar om tändare o vad vi heter och så . Fyfan säger jag bara , han va riktigt obehaglig . Sen åkte vi iallafall till gullmars och åt nattmat på daisys och sen hem ! Just ja måste påpeka att jag såg tre spyor igår ... och jag har ju sån jävla  fobi för spyor så de inte e sant alltså .. aldrig mer att jag åker sådär sent på kvällen när alla människor e grymt äckliga och inte kan bete sig och respektera andra . Seriöst hur jävla respektlöst e det inte att spy på tunnelbanan egentligen ? Fuck you alla ni som spyr på offentliga platsen . Tack o hej jag e irriterad . Puss

P.s måste tilläga att jag inte hade batterier på min mobil heller .

Inga bilder blire heller . de orkar jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0