Godmorgon , lunch eller middag ?

Hej . Vaknade för en timme sen ungefär , och vad vaknar jag av då? Jävla regn som låter så mycket och smattrar mot fönstret att man inte kan sova , alltså vad äre här ? Vad hände med sommaren ? Gud ge oss lite jävla sol förfan, är det så mycket begärt ? TYDLIGEN .. Aja nu lugnar vi ner oss . Jag sitter iaf , eller satt och åt nån mat och honungsmelon och drack cola . Ska väl ut på en cigg snart , jag har tråkigt . Känner att det här kommer bli en innesittar dag ... men jag vill ju dra och gymma . Lyssnar iallafall på opa opa ni vet den här gamla klassikern som alla kan hahahah , va felicia och jag som lyssna på den igår o nu e jag fast . Haha puss !




 bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0