Recension my bloody valentine 3D, gårdagen .

Hejsan . Förlåt att jag inte skrev igår men va så sjukt trött verkligen ! Jag och älsklingen somnade nästan direkt när vi kom hem ! iallafall filmen var väl okej , alltså de va sjukt najs med alla 3D effekter och alla satt o ducka hela tiden haha . Och de va en jävla massa skrik . Tyvärr va det för mycket blod och mord för min smak . Men gillar du blod och om du verkligen gillar att det händer saker hela tiden så kolla på den . Rekommenderar inte dem som har migrän att kolla på filmen för jag har migrän och jag fick extremt migränanfall av glasögonen . Annars var de en rätt okej film , inget jag vill se igen iaf ! Puss


bild efter bion , jag och älsklingen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0