Bröllopet igår

Ja min syster gifte sig ju som sagt igår :) ! Ceremonin va kort men fin , de va blandat med folk , från england och från sverige . Alltså allvarligt jag har aldrig sett min syrra så vacker som hon va igår . Ni skulle sett henne , hon såg verkligen ut som en riktig prinsessa . Iallafall middagen och festen va på hasselbacken , middagen va trevlig , rätt god mat haha , och bröllopstårtan va sjukt fin :) De bästa med igår va ju att man fick hur mycket champagne och vin man ville , fast det dricker inte jag men endå :) ! Och dem frågade inte ens om legg i baren sen , så det blev en jävla massa alkohol för mig igår , Det kom en Dj dit vid 21.00 och han spelade så grymt bra musik :) Lyckad kväll igår . Tyvärr kan ni inte få några bilder nu , men det kommer senare:) Ídag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt , men ni får ha det så bra :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0