Gårdagen

Hejsan :) förlåt att jag inte bloggade igår men kom inte hem förräns halv tio och då orkade jag inte sätta på datan , lat som jag e ;D Men iaf så var jag inne i stan med felicia igår , vi åt på kungshallarna , friterad kyckling med ris blev det ! Sen gick vi runt och köpte lite saker :) Sen när vi va hemma igen så gick vi och hyrde film och köpte massa gott ! Vi hyrde filmen The strangers , som var riktigt bra . Väldigt seg i början men sen så jävlar . Rekommenderar den :) Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva mer än att jag saknar Niklas :/ Idag ska jag inte göra så mycket , bara vara hemma tror jag . Kanske träffa Josefin . ni får lite bilder från igår + på sakerna jag köpte :)
Just ja glömde en sak , färgade Felicias hår igår också , mörkbrunt :) Aja puss på er !
p.s förlåt för flummbilderna på mig haha !


  



Två söta linnen köptes :)


hårfärg, blå glittrig eyelinerpenna,ansiktsmask och en ögonpalett :)


Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

hej hej!



nu har jag en frågestund i min blogg, fråga vad du vill:) Den bästa frågan belönas med en länk, hihi



kramar

2009-03-21 @ 13:12:45
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh vilka söta linnen! :>

2009-03-21 @ 22:17:18
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0