Gymmat

Hej ! Kom precis hem efter att ha varit och solat och gymmat med felicia :) Grovt jobbigt var det ! Och jag ska alltid glömma vattenflaskan vid varenda maskin haha ;D Dem har ju bytt nya rör i solariet så nu e jag fan brun alltså :O Ska sola varannan dag framöver har jag bestämt eftersom jag inte pallar vara sjukt blek i början av sommaren . Aja men nu ska jag gå och duscha och äta , måste börja fixa mig snart också . Älsklingen kommer om några timmar och då ska vi dra till Felicia och bara ta det lugnt , myskväll ! :) Vad ska ni göra idag då ? Puss på er .

P.s jag har ramlat i min jävla backe två gånger idag , en gång på väg till gymmet och en gång när jag va påväg hem . Klumpeduns kallas det ! ;D



min otrooooligt sexiga gymoutfit . Känner mig som en emo , baaaara svart :S Kaos . aja  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0