Hemma nu

Efter jag slingat håret så drog jag och felicia in till stan och träffa en polare som vi va med i två timmar ungefär , käkade och så , va riktigt mysigt . Sen drog vi till gullmars och träffa några till :) Har varit en ganska mysig kväll , träffat några jag inte träffat på sjukt länge :s Aja men iallafall så blev mitt hår bra , det är jättefint , ljusbrunt med MAAAAASSA ljusa slingor i , beachblont typ :) Satsar ju på att bli blond till sommaren så gör de i olika steg , annars kommer mitt hår ramla av och det vill jag ju inte :/ Bröllop idag/imorn , eller aa det är ju idag eftersom klockan är över tolv men jag säger imorn eftersom jag inte gått och lagt mig än . Men iförsig så ska jag ju inte gå och sova heller , för då kommer jag inte komma upp imorn, aja men då är det väl idag som bröllopet är . Skitsamma ..... Ni som ska sova får sova så gott och ni som ska vara vakna får dricka mycket cola o kaffe haha ! :D Saknar min älskling ... :( Puss på er

Sån här hårfärg som lauren conrad har på den här bilden har jag just nu, superfint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0