hur kommer det sig att jag alltid skriver på nätterna/kvällarna ?

Haha ja ni ser rubriken , ber om ursäkt för det :P Men jag sover typ största delen av dagen xD Har ätit alldeles för mycket idag , får panik :( aja men iaf så var jag ute och gick med felicia vid 6 idag , de va skönt att få lite motion för en gångs skull . För en timme sen typ så gick jag utanför huset och träffade älsklingen , har saknat honom så mycket :( Älskar dig min lilla bebis . Jag hade skrivit ut en bild påå mig och under så stod det i love you niklas / sara :)
Haha nu har han hängt upp den ovanför sängen , ibland får man ju vara lite ego . Förresten så tycker jag att jag skriver som en tioåring :s Aja men nu ska jag köra pilatesbandet lite , sen sova . Godnatt sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0