Jag e som död , jag sover hela tiden förfan

Ja ni ser rubriken . jag somnade halv sex imorse och gick upp vid fem ungefär :O va äre här liksom , jag har vänt på dygnet helt totalt . inte bra alltså , skärp dig förfan sara . Jaja sitter och äter soppa nu haha , Saknar min älskling som är hos sin pappa nu . Och sen saknar jag felicia , och gumman du vet att du får komma hit NÄRSOMHELST , och jag menar det verkligen . Ska försöka gå och lägga mig typ senast tre idag iaf , för måste komma upp till nio för jag ska sticka och handla frukost imorn , ska köpa massa frukter o sånt , börja ändra mina matvanor litegranna :P Men ikväll blire pilates bandet iaf . Puss på er , men den största pussen går till min älskling !



Såhär söt va jag när jag va liten , hamsterkinderna har jag kvar faktiskt (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0