Pink undies and a white cat

Hej igen korvar ;D Nu sitter jag här i min morgonrock och mina rosa söta spetstrosor . Och jag är faktiskt inte ensam .... daadadada min extremt vita katt sitter i mitt knä just nu och gosar med allt den kan komma åt , så jävla söt . Om en kvart så ska jag kolla på melodifestivalen , niklas kanske kommer hit och kollar med mig och mamma . blir även en smoothie och sharonfrukt till det :) Ska ni kolla på melodifestivalen ? Och vilka hejar ni på isåfall ? :) Puss på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

du e rakad, hihi man ser det ¨på venusberget:)

2009-03-24 @ 17:10:55
Postat av: Anonym

du e rakad, hihi man ser det ¨på venusberget:)

2009-03-24 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0