PINSAMT SVERIGE RIKTIGT JÄVLA PINSAMT

Hur fan kan man skicka iväg den där jävla operalåten till moskva ? Alltså hon ser ut som en transvetit , sjunger som en man och ja fyfan . Jag är fan i chocktillstånd just nu . Baby goodbye eller Stay the night tyckte jag var dem bästa . Vad tänker svenska folket med nuförtiden ? ARSLET SÄGER JAG BARA . PINSAMMA JÄVLAR .. och hur fan kan jävla galna snälla snälla kärringen komma på 2a plats ? Amen fyfan .... Nej nu ska jag ta ut mina aggressioner på nåt annat .... Satt iallafall och kollade på melodifestivalen med mamma och Amanda , gjorde en smoothie , knäckemackor och sharonfrukt till det . Nu ska jag röka . Ciao


syrran <3


Mammsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0