SARA IS ARG OCH LEDSEN

Ja , jag e helt ensam och sitter och tröstäter godis samtidigt som jag är arg :@ Ni får inte veta varför ....
nu ska jag äta massa mackor och sätta mig med katten och mysa , för niklas e dum :(
Jag e ful och arg när jag är arg . And i'm gonna kill her , biiiiitch !!!!!!!!!!!!!!

p.s fråga inget om den bruna pricken på sidan om ansiktet , jag råka få mascara där , och orka inte ta bort det så jag rita en brun prick över .



OCH NU GÅR INTE DEN ANDRA ARG BILDEN LADDA UPP . FÖRHELVETE .
skit på dig . åsna






Kommentarer
Postat av: sandra

sen när blev mascara brunt/orange? hahah det e en finne lilla gumman x) <3 <3 älsko

2009-03-31 @ 14:38:03
URL: http://soetrumpa.blogg.se/
Postat av: Sara

Men sandra vilken idiot du e ibland XD jag har ritat över på paint med en brunorange färg , de e därför :P älskar dig

2009-04-02 @ 05:56:49
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0