Wihooooooooooooo

Nej jag skoja bara . Förlåt för dålig uppdatering , men har inte gjort ett piss idag och vem fan vill att jag ska skriva om typ att jag äter hela tiden ? Haha , sitter iaf vaken nu och älsklingen ligger och sover i sängen , jag vill rita på han , ska jag de ? Eller typ hoppa på honom ? Men det är ju taskigt ... Aja nu ska jag gå och lägga mig breve honom en stund iaf och förklara för honom hur mycket jag älskar han , fast de e ju som att prata med sig själv , för han sover ju . Men men puss på er saltgurkor (?)

Kolla den här chanelväskan förresten , funderar på o köpa den , den e väl fin ?




OH JUST JA , lovade ju att lägga in bilder som jag tog igår , det blev nästan bara flummisar men enjoy !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0