Ännu blondaaare

Hej igen !! :) Sabbi kom hit för två timmar sen ungefär och så hjälpte hon mig att färga håret , skulle egentligen bara färga utväxten men det blev nästan hela håret haha (A) Nu är det fortfarande blött så vet inte hur de kommer bli men de ser jätteljust ut . Sabbi åkte hem precis iaf , ska nog träffa henne imorn också :) Börjar med en sak imorn också , vad det är är hemligt ;) Ah juste min lillesyrra har fått The sims 2 spelet av sin pappa , gissa vem som kommer sitta och spela det inatt ? (A) Hihi . Shit vad jag skriver som jag är typ tio bast men vadfan de e ju min blogg och jag skriver hur jävla barnsligt jag vill . Acceptera eller stick härifrån :) Lägger upp två bilder jag tog medans vi färga mitt hår :) Love yaa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0