Dagens outfit mm

Hej . Kom precis hem från stan . Inte mer o säga haha förutom att jag saknar min älskling jättemkt . Lägger upp en dagens outfit bild o några andra bilder från idag . Förresten du ditt lilla äckel , passa dig säger jag bara , du vet vem du är lilla gumman ;) Du ska be på dina bara knän för mig fattaru ?  Nej nu ska jag tare lugnt . Ha en trevlig kväll/natt allihopa . Ciao

linne från mango , kofta från gina , jeans från nelly.se och knästrumpor från åhlens .

alltså jag e så jävla söt !


Alltså kolla kattfan , har legat i en jävla leksaksbygglåda hela dagen . Under där hon ligger så är de massa jävla grejer . Kul o få en leksaksspik uppkörd i röven liksom ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhah

2009-05-07 @ 22:44:54
Postat av: AHAHHAAHHAHAHHAHHA

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH VAD FUL DU ÄR

2009-05-07 @ 23:10:38
Postat av: Anonym

hahahhah, okej?

2009-05-07 @ 23:12:16
Postat av: Anonym

hahahhah, okej?

2009-05-07 @ 23:13:05
Postat av: Sara

Tack hjärtat (; jag vet att du har en liten hemlig crush on me

2009-05-08 @ 01:30:34
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0