En kväll fylld av känslor och tårar

Hej . Ni ser rubriken . Det stämmer in jävligt bra . Jag har gjort bort mig så mycket när det gäller mitt och Niklas förhållande . Så ikväll var det nära på att ta slut , värsta kvällen i hela mitt liv . kändes som att livet bara rann ur mig .. Men allt är bra nu . Vi har kommit överens om att jag alltid ska vara ärlig och aldrig mer ljuga . Han är världens underbaraste pojkvän som ens gav mig en till chans , men det är väl för vi båda vet att det vi har är speciellt . Jag vill dela mitt liv med dig älskling . Aja men nu sitter jag iallafall här i mina söta knästrumpor och morgonrock , är fortfarande ledsen för jag höll på o förlora mitt allt . Nu ska jag inte prata mer om det ... blir bara ännu ledsnare .. Men hoppas ni sover så jättegott ! Puss


Kommentarer
Postat av: Effy i efijalia

min hund fäller vinterpäls och min katt tuggar upp alla mina blommor. det är hemskt =()



Ack förhållanden kan vara alldeles för komplicerade ibland.

2009-05-11 @ 08:40:34
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: Niklas

Älskling då, du har ju inte ljugit om så allvarliga saker men ändå ... Bra att vi har löst de !



Älskar dig <33

2009-05-11 @ 15:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0