fyfan vad kär jag e

Hej ! Vaknade för en timme sen med älsklingen vid min sida , det har jag iförsig gjort fyra dagar i rad nu hehe . Iallafall igår så kollade vi på filmer hela kvällen . Kollade först på The uninwited , ni vet den vi såg på bio förut , åh den e så sjukt bra ! Och sen kollade vi på lite andra skitfilmer som gick på tv , the rock och fredagen den 13e .Jag e verkligen så himla kär , de e så underbart . Alltid vi älskling . Aja mina planer för idag är väl inte så många haha , ska kanske träffa Sabina och Louise en stund ikväll , men vet inte vad vi ska göra . Återkommer senare eller imorn . Puss


Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha måste du lägga in en cepe bild kolla mitt hår helt ofixat morgonfrilla :( :P



Grymt sött skrivet iaf, du vet att du är mitt allt Sara har varit underbart att vara med dig så mycket dem här dagarna, ÄLSKAR DIG !



<33

2009-05-24 @ 23:42:12
Postat av: Sara

O mitt hår ser oranget ut så klaga inte ! Älskar dig !

2009-05-25 @ 12:49:45
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0